Gezocht

Type Onze-Lieve-Vrouw van Lourdes

De beelden die wij beheren, zijn kwetsbaar. Ze worden geraakt door een vrachtwagen die zijn bocht te scherp neemt, ze komen los door de trilling van straatwerken en kunnen daardoor vallen, ze vallen ten prooi aan vandalisme, het oppervlak wordt aangevreten door uitlaatgassen, wordt poreus en verbrokkelt ....

Voor beelden die onherstelbaar beschadigd zijn (of verdwenen) zoekt Brugge-Mariastad vzw passende exemplaren ter vervanging.

Misschien hebt u een weerbestendig beeld? Overweegt u het aan ons te schenken? Vul vrijblijvend onderstaand formulier in. U krijgt van ons zo spoedig mogelijk een antwoord.

Indien u twijfelt of uw beeld misschien van gips (plaaster) is: vul dan hieronder, bij de vraag naar de hoogte van het beeld, ook het gewicht van het beeld in. Dat geeft ons een beter idee.

Alvast onze hartelijke dank!

Mariabeeld gezocht voor onmiddellijk gebruik (voorjaar 2022)

Voor de invulling van een nis in de binnenstad zoekt Brugge-Mariastad vzw een beeld 'Onze-Lieve-Vrouw van Lourdes' (ongeveer 60 cm hoog en niet in gips, aangezien het vochtbestendig moet zijn).

Wie zo'n beeld wil schenken, kan contact opnemen met de secretaris  Willy De Four, 050 37 70 75 of 0475 899 790  willydefour@skynet.be.